„Zarządzanie kreatywnością i innowacją” Harvard Business Essentials

12 maja 2011

Zarządzanie kreatywnością i innowacjąPrzekład Grzegorz Łuczkiewicz.

Książki z serii Harvard Business Essentials mają na celu ukazanie informacji i wskazówek na temat biznesu. Są skierowane zarówno do młodych przedsiębiorców jak i do doświadczonych biznesmenów.

Głównym tematem tej konkretnej książki jest pojęcie innowacji. Dowiemy się wszystkiego na temat tego skąd czerpać nowe pomysły, w jaki sposób je rozwijać, oceniać, a ostatecznie jak zachowywać się w momencie wprowadzania ich na rynek. Możemy znaleźć informacje o tworzeniu w firmie klimatu sprzyjającego rozwojowi, a także w jaki sposób zwiększać kreatywność naszych pracowników.
jest to bardzo przydatna książka dla wszystkich osób, które chcą się skuteczniej poruszać na swoim rynku.

GD Star Rating
loading...
"Zarządzanie kreatywnością i innowacją" Harvard Business Essentials, 5.0 out of 5 based on 7 ratings

Komentarz

  • JArek 4 października 2011 at 12:37

    Bardzo konkretna książka, polecam szczególnie początkującym.

    GD Star Rating
    loading...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *